۱۱ فواید چای سبز تیما
نوشته شده توسط : مهران

از یک عاشق چای سخت بپرسید ، زمان خاصی برای چای وجود ندارد ، در واقع هر زمان زمان چای است! خوب ، چای فقط یک نوشیدنی نیست بلکه فرار از یکنواختی زندگی است و گاهی اوقات دلیلی برای باز کردن است. با این حال ، ترجیحات چای در افراد مختلف متفاوت است ، اما انتخاب چای شما هرچه باشد ، مطمئنا روح شما را شاداب می کند.

علاوه بر این ، اگر واقعاً قصد کاهش وزن دارید ، رفتن به چای سبز می تواند ایده خوبی باشد. آنتی اکسیدان ها و ترکیبات طبیعی موجود در این چای می توانند به سادگی به سلامتی شما افزوده و سوخت و ساز بدن را بهبود بخشند.
جدا از همه این موارد خوب ، حتماً یک افسانه رایج شنیده اید که نوشیدن چای در شب می تواند خواب شما را مختل کند و باید از آن اجتناب کنید! خوب ، همانطور که اشاره کردیم ، این افسانه اغلب ما را از رسیدن به فنجان چای سبز مورد علاقه ما دور نگه می دارد ، اما چه می شود اگر به شما بگوییم که نوشیدن یک فنجان چای سبز تیما برای لاغری در شب نه تنها می تواند اعصاب شما را آرام کند ، بلکه می تواند القا کند خواب.

 

۱۱ فواید چای سبز  تیما و لاغری برای سلامتی

در اینجا لیستی از مزایای شگفت انگیز چای سبز آورده شده است – مزایایی که شاید از آنها آگاهی نداشته باشید. برخی از این مزایا هنوز مورد بحث است ، بنابراین اگر می خواهید از چای سبز برای اهداف دارویی استفاده کنید ، لطفاً تحقیقات خود را انجام دهید.

کاهش وزن

چای سبز تیما برای لاغری باعث افزایش متابولیسم می شود. پلی فنول موجود در چای سبز برای تشدید سطح اکسیداسیون چربی و سرعت تبدیل بدن به غذا به کالری عمل می کند. اگر می خواهید در این مورد بیشتر بدانید ، این مقاله را بررسی کنید: آیا نوشیدن چای سبز راهی موثر برای کاهش وزن است؟

دیابت

 

منبع نوشته

 





:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: